Ofis nakliyesi ile kısa süre içerisinde ofisteki eşyaların taşınabilmesi mümkündür. Ofisin büyüklüğüne bağlı olarak taşınma süreci uzayabilir. Taşınma sürecinin kısa süre içerisinde tamamlanabilmesi için bazı kriterlere dikkat edilmelidir. Bu kriterlere dikkat edildiği takdirde taşınma işlemi kısa süre içerisinde gerçekleştirilir.
Ofis Taşımacılığı Nasıl Yapılır?
Ofis nakliyesi ile özel veya kamu kurumlarında bulunan ofislerin taşınabilmesi mümkün olur. Ofis içerisinde yer alan eşyaların taşınabilmesi için güvenilir bir firmadan hizmet alınması ve karşılıklı şekilde yazılı bir anlaşmanın imzalanması gerekir. Gerçekleştirilen bu sözleşme içerisinde yer alan bilgiler dahilinde taşıma sürecinin gerçekleştirilmesi ve aksamı olması durumunda bu durumun taşıma hizmetini gerçekleştiren firma tarafından temin edilmesi sağlanabilir.
Taşıma işlemlerinin gerçekleştirilebilmesi için taşınacak ofislerin kaç odalı olduğuna bağlı olarak fiyat ve zaman değişiklik gösterir. Tek odalı bir ofisin taşınması bir gün içerisinde gerçekleştirilirken 4 ve daha üstü odaların taşınması için 2-3 güne ihtiyaç duyulabilir.
Taşınma sürecinde ofisin büyüklüğü kadar çalışacak olan kişi sayısı da taşınma sürecinin uzamasına veya kısalmasına neden olabilir. Güvenilir bir firmadan hizmet alınması durumunda hem ofisteki eşyaların daha güvenli hem de daha hızlı şekilde taşınabilmesi mümkündür. Ayrıca eşyalar daha sağlam şekilde paketlendiğinden taşınma sürecinde eşyaların zarar görmesinin de önüne geçilebilir.
Taşınma Planı
Ofis nakliyesi ile ofisteki eşyaların 2 gün içerisinde taşınabilmesi mümkündür. Alanında deneyimli bir nakliye firmasından alınan hizmet sayesinde ofisteki eşyaların paketlenmesi ve taşınması daha kısa süre içerisinde gerçekleştirilir. Profesyonel nakliye firmaları tarafından sunulan hizmet sayesinde eşyaların bir ila 2 gün arasında yeni noktalarına taşınmaları sağlanır. Taşınma sürecinin profesyonel şekilde yürütülebilmesi için nakliye firması ile anlaşılması ve taşınma planının oluşturulması gerekir.
Taşınma planının oluşturulması sayesinde ofisin hangi gün taşınacağından taşınma sırasında hangi eşyaların götürüleceğine kadar pek çok kriter belirlenir. Taşınma planı içerisinde ayrıca taşınma ekibinde kaç kişinin yer alacağı ve bu ekiplerin nasıl bir dağılım gerçekleştireceğine de yer verilir. Bu sayede taşınma işleminin daha hızlı şekilde gerçekleştirilmesi ve taşınması sürecinde oluşabilecek problemlerin önüne geçilmesi mümkündür.
İletişim Planının Oluşturulması
Ofis nakliyesi detaylı şekilde gerçekleştirilmesi gereken bir hizmettir. Ofisteki eşyalar içerisinde bilgisayarlar ve yazıcılar gibi teknolojik cihazlar da yer alır. Bu teknolojik cihazların taşınması sırasında çalınmaması veya zarar görmemesi için gerekli güvenlik önlemlerinin de alınması gerekir. Özellikle eşyaların paketlenme sürecinde güvenilir bir firmadan hizmet alınmaması durumunda eşyaların taşınma sürecinde zarar görmesi gibi ciddi problemler ortaya çıkabilir.
Taşınma sürecinin daha hızlı şekilde gerçekleştirilebilmesi için iletişim planının da oluşturulması gerekir. İletişim planı sayesinde çalışanlar arasında nasıl bir etkileşim olacağına ve bu sayede taşınma sürecinin nasıl daha aktif şekilde gerçekleştirileceğine karar verilebilir. Güvenilir firmalardan alınan hizmet sayesinde çalışanlar profesyonel bir ekip içerisinden seçilecektir. Ekibin profesyonel olması ve birbiri arasında sağlıklı şekilde iletişim kurması taşınma sürecinin daha kısa süre içerisinde gerçekleştirilmesini sağlar.
İletişim planı içerisinde hangi ekiplerin taşınma sürecinin hangi bölümünde çalışacağına karar verilebilir. İletişim planının doğru şekilde yapılması sayesinde taşınma sürecinde çalışanlar iş dağılımı yaparak işlerin daha kısa süre içerisinde tamamlanmasını sağlar. Ofisin büyüklüğüne bağlı olarak farklı sayıda çalışanlara ihtiyaç duyulduğundan bu çalışanların birbiriyle sağlıklı şekilde iletişim kurması gerekir. Sağlıklı şekilde iletişim kurulması sayesinde taşınma işlemi sırasında bir ekibin eşyaları paketlemesi sağlanırken diğer ekibin eşyaları kamyona taşıması sağlanabilir. Bu sayede taşınma süreci hem daha hızlı hem de pratik şekilde gerçekleştirilebilir.
Lojistik Planının Yapılması
Ofis nakliyesi güvenilir nakliye firmaları tarafından alınması gereken bir hizmet türüdür. Ofisteki eşyaların güvenli şekilde yeni noktalarına taşınabilmeleri için alanında deneyimli olan bir firmadan hizmet almak gerekir. Alanında deneyimli bir firmadan alınan hizmet sayesinde hem tecrübeli personeller ile çalışma şansı yakalanırken hem de işlerin plan dahilinde yürütülmesi sağlanır. İşlerin plan dahilinde yürütülebilmesi için lojistik planına da ihtiyaç duyulur. Lojistik planının oluşturulması sayesinde taşınma işlemi sırasında zaman çizelgesinin oluşturulması bu sayede de taşınma işlemi sırasında sürecin aksamasının önüne geçilebilmesi mümkündür. Ayrıca lojistik planı içerisinde yer alan zaman çizelgesi sayesinde paketlemenin ne zaman başlayacağından ne zaman bitirilmesi gerektiğine kadar pek çok detaya yer verilebilir. Ayrıca lojistik planı içerisinde taşınma işleminin gerçekleştirilmesi için en uygun zaman diliminin ne olduğuna da karar verilebilir.
Taşınma işlemi hafta sonları daha fazla gerçekleştirilen bir işlem olduğundan hafta sonu ofis taşıması işleminin gerçekleştirilmemesi gerekir. Ofis taşıma işleminin hafta sonuna getirilmesi durumunda hem daha az ekip elemanı ile çalışma hem de daha yüksek taşımacılık ücretleri ödeme gibi problemlerle karşılaşılabilir. Bu nedenle taşımacılık hizmetini gerçekleştirecek firma ile detaylı bir lojistik planlamasının yapılması bu sayede de eşyaların taşınma sürecinde daha hızlı şekilde yeni noktalarına aktarılması sağlanır.